Σεπτεμβριανά 55 Β έκδοση συμπλρωμένη
Τα Σεπτεμβριανά του 1955 όπως αποτυπώθηκαν στον εληνικό και ξένο Τύπο.
Σεπτεμβριανά 1955
Το βιβλίο αυτό στοχεύει στην πολυδιάστατη προσέγγιση των Σεπτεμβριανών. Παρουσιάζει τον τρόπο που αυτά καταγράφηκαν και αναλύθηκαν από τον ελλαδικό Τύπο της εποχής όλων των πολιτικών τάσεων.
Σεπτεμβριανά '55
Τα Σεπτεμβριανά του 1955 όπως αποτυπώθηκαν στον εληνικό και ξένο Τύπο.
Σε πρώτο πρόσωπο
Μαρτυρίες σε πρώτο πρόσωπο...Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Χατζησταύρου και άνθρωποι με τους οποίους συμπορεύθηκε στη μακρά πολυκύμαντη πορεία του αποκαλύπτουν, μέσα από αναμνήσεις και προσωπικά βιώματα, μια σειρά από ανθρώπινες πτυχές της Ιστορίας.
Σαπφώ Λεοντιάς
Η Σαπφώ Λεοντιάς με την έντονη εκπαιδευτική και πνευματική της δράση στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα σφράγισε τον τομέα της γυναικείας εκπαίδευσης του υπόδουλου ελληνισμού. Οργανώνοντας και διευθύνοντας παρθεναγωγεία στην Κύπρο, τη Σάμο, τη Σμύρνη, τη Λέρο και την Κωνσταντινούπολη εξελίχθηκε σε σκαπανέα της γυναίκείας εκπαίδευσης που, σε συνδυασμό με τη μαχητική της αρθρογραφία, το λογοτεχνικό της έργο και τις διαλέξεις της,...
Σαν τα τρελά πουλιά
Ρωμιοί στην υπηρεσία της Υψηλής Πύλης
Ρωμηοί συνθέτες της Πόλης
Γιατί ο Ζαχαρίας, που συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους συνθέτες της οθωμανικής μουσικής, καθώς και ο Γιώργος Μπατζάνος, που η φήμη της δεξιοτεχνίας του στο ούτι έχει κάνει το γύρο του κόσμου, είναι ακόμα άγνωστοι στην Ελλάδα; Και για πιο λόγο ο Νικολάκης είναι διάσημος στις αραβικές χώρες και οι συνθέσεις του είναι πάντα μέσα στο ρεπερτόριο της αραβικής κλασικής μουσικής, ενώ στην Ελλάδα δεν παίζονται τα έργα του;
Ρωμαΐικο Ημερολόγιο 2014
Το Ημερολόγιο είναι η επετηρίδα της χρονιάς που πέρασε. Προέρχεται, αναφέρεται και αφιερώνεται στους Ρωμιούς, εντός και εκτός Πόλης, στην όπου γης Ρωμιοσύνη. (Περιλαμβάνει CD).
Ρωμαΐικο Ημερολόγιο 2013
Το Ημερολόγιο είναι η επετηρίδα της χρονιάς που πέρασε. Προέρχεται, αναφέρεται και αφιερώνεται στους Ρωμιούς, εντός και εκτός Πόλης, στην όπου γης Ρωμιοσύνη.
Προσωπογραφία Κωνσταντινούπολης
πορτοκαλί φάκελος
Δεκαπέντε αυτόνομες ιστορίες μέσα στον ίδιο φάκελο. Παράδοξες αφηγήσεις σε απροσδόκητους άξονες. Σ’ αυτές τις σελίδες το συνδετικό στοιχείο είναι το χρώμα πορτοκαλί. Ενδιάμεσο και υβριδικό, άλλοτε λυτρωτικό και άλλοτε καταδικαστικό, αυτό το χρώμα βρίσκει την αρμονία του μέσα από τη σύγκρουση.
Ποντίων εδέσματα
Το βιβλίο απευθύνεται προς τη σύγχρονη ελληνική οικογένεια που επιθυμεί υγιεινά, εύγευστα, θρεπτικά και εύκολα στην παρασκευή τους εδέσματα.
Πόλεις από γυναίκες
Το βιβλίο μας προσφέρει ένα κάπως αλλιώτικο ταξίδι: Θα βρεθούμε σε δεκαέξι πόλεις της Τουρκίας, αγγίζοντας όχι τις ιστορικές και μυθικές τους μνήμες ή τις φυσικές τους ομορφιές, αλλά τον κόσμο κάποιων γυναικών που έζησαν, ερωτεύτηκαν, χάρηκαν, απογοητεύτηκαν, αγάπησαν, πόνεσαν σε καθεμιά απ' αυτές τις πόλεις. Θα γνωρίσουμε δεκαέξι διαφορετικές γυναίκες, όπου για την καθεμιά θα πείτε:" Κάπου την ξέρω!"
Ποιοί άνθρωποι
Δέκα ιστορίες στη σύγχρονη Ελλάδα. Στην Αθήνα της κρίσης, της απομόνωσης, της μοναξιάς, της ξενοφοβίας, του ρατσισμού. Δέκα ιστορίες για τις χαμένες ελπίδες και τις τυραννισμένες ψυχές. Ιστορίες για την αλήθεια, για τη θυσία, για την τιμωρία αλλά πάνω απ’ όλα για την αγάπη. Ιστορίες για κάποιους. Γεμάτες στοιχεία του εαυτού μας αλλά και του ανθρώπου που κάθεται δίπλα μας στο τρένο.
Ποιήματα
Πήραν την Πόλη
Για πρώτη φορά κυκλοφορούν στην Ελλάδα Θρήνοι για την άλωση της Κωνσταντινούπολης, μεταφρασμένοι από την αρμενική. Οι συγγραφείς είναι δύο Αρμένιοι, ο ένας αυτόπτης μάρτυς και ο άλλος σύγχρονος της εποχής, αλλά όχι παρών.
Περι Πτερών
Θέματα καθημερινά, μακραίωνα, μεταξύ μαύρης σάτιρας και λευκής γραφιστικής μαγείας αναβλύζουν με τρόπο μαγικό ξορκίζοντας το κακό και αποκαλύπτουν με πικρό χαμόγελο τον παγκοσμιοποιημένο ανθρώπινο "κοινό τόπο" της μωρίας, με μία ευγενική -ωστόσο- υπέρβαση που θυμίζει αβρή φίνα χειρονομία, σαν να μας κερνάει ένα ποτήρι άκρατου μοναστηριακού κρασιού αυτογνωσίας.
Παλιός κήπος - Παλιά αγάπη
Η Τεζέρ Οζλού κατάφερε στη σύντομη ζωή της (1943-1986) να δημιουργήσει ένα έργο που άφησε ανεξίτηλη σφραγίδα στα τουρκικά γράμματα και μια ανεπανάληπτη γυναικεία φωνή. «Στήνει τις ιστορίες της όχι τόσο για να πει όσο για “να μην πει” κάποια πράγματα», γράφει γι’ αυτήν ο Τούρκος ποιητής Γκιουβέν Τουράν. Τα διηγήματα της συλλογής αυτής, συνομιλούν κατά κάποιον τρόπο και με τα μυθιστορήματά της. Χωρίς να αποτελούν επαναλήψεις, τα μεν για τα δε, είναι τα...
Ούτε το όνομα μου
Γραμμένη από την κόρη της, την Thea,η βασανιστική αφήγηση της Σάνο για τον αφανισμό της οικογένειας και του κόσμου της ξεδιπλώνεται με τόσο ζωντανές λεπτομέρειες που κάθε σελίδα σκίζει το μυαλό και την καρδιά.