ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΑΝΑΤΟΛΗ
Όταν πρωτοπάτησα το πόδι μου στην πόλη -και δεν ήμουνα καν είκοσι χρόνων-, είπα "εγώ εδώ γεννήθηκα". Είπα "κισμέτ"! Η τύχη το 'φερε -πέρα απ' τις κατά καιρούς πολυήμερες επισκέψεις μου- να τη ζήσω στα γεμάτα την "αυτοκρατορική περίοδό" μου απ' το 1987 μέχρι το 1995 ως μόνιμος τότε κάτοικός της, ιχνευτής, καθημερινός περιηγητής, παγανιστής και μύστης, απολαμβάνοντας τα ανεξάντλητα μπερεκέτια της - αποθησαυρίζοντας παράλληλα πλούσιο και σπάνιο πολιτιστικό...
Οτέλ Κονσταντινιγέ
Ο Ζουλί Λιβανελί επιχειρεί μια κατάδυση στα βάθη της Κωνσταντινούπολης, μιας πόλης πολλών χιλιετιών. Μιας πόλης που αλλάζει και ανακυκλώνεται, ενώ η βία την οποία στεγάζει, άγνωστο πώς, παραμένει ίδια...
Η δολοφονία του σουλτάνου
Ένας άντρας που επί χρόνια περιµένει την ίδια γυναίκα. Ο Μουστάκ Σερχαζίν, ο τελευταίος απόγονος της οικογένειας Σερχαζίν. Μια ζωή που θυσιάστηκε σ’ έναν υπέροχο έρωτα. Και µία φιλόδοξη γυναίκα που αφιέρωσε τη ζωή της στην οθωµανική ιστορία.
Βιβλιοπωλεία
Νοσταλγικό αλλά και απομυθοποιητικό το βιβλίο είναι και κριτική του πολιτισμού και μαζί ταξιδιωτικό χρονικό.
Κάτι παράξενο στο νου μου
Η ζωή ενός πλανόδιου μικροπωλητή και της αγαπημένης του. Μια ιστορία αγάπης στη σύγχρονη Πόλη. Για περισσότερο από 40 χρόνια, από το 1969 έως το 2012, ο Μεβλούτ τριγυρίζει στα σοκάκια της Πόλης. Είναι διαφορετικός από τους ανθρώπους γύρω του, υπάρχει κάτι "παράξενο" στο νου του!
Ανόθευτη αγκαλιά
Η Κωνσταντίνα, μεσήλικη πια, ξεφυλλίζει τις σελίδες της ζωής της και θυμάται… Γυρίζει πίσω το χρόνο, όταν στα δεκαοχτώ της ερωτεύτηκε ένα Γερμανό μουσικό με ελληνικές ρίζες, τον Χέρκελ και άφησε πίσω της το νησί και τους δικούς της ανθρώπους για να τον ακολουθήσει στην πατρίδα του.
Φερντά
Ο Στράτος, ένα συγκροτημένο νησιωτόπουλο από την Ίμβρο, μεγαλωμένο με τις αρχές και συνήθειες της γενιάς και του τόπου του, γνωρίζεται στην Πόλη με τη Φερντά.
Με την πυξίδα του χρόνου και της καρδιάς
Ξετυλίγοντας το κουβάρι της ανακαλύπτεις την ιστορία του κρυμμένου θησαυρού. Αυτόν που φύλαγες μέσα στα θρυμματισμένα σου όνειρα. Μια θάλασσα μικρή κι ένας σωρός γεγονότων σημαντικών σε χωρίζει απ' την απέναντι όχθη. "Πόλη των πόλεων", την Κωνσταντινούπολη. Συλλογίζεσαι τον άνεμο του χρόνου που γυρίζει σελίδες ζωής, χωρίς να σταματά, ολοένα και πιο γρήγορα.
Η παντρειά
Τα Χρόνια της αλητείας δεν είναι παντοτινά, κάποια στιγμή τελειώνουν. Ο νεαρός Ορχάν παντρεύεται αλλά δεν «νοικοκυρεύεται». Παραμένει ατίθασο πνεύμα και αντιρρησίας στα κακώς κείμενα της κοινωνίας. Εργάζεται ως γραμματέας σε λογιστήριο.
Θεοφανώ
«Θριάμβευε η Θεοφανώ, κυβερνούσε, πίστευε στη δύναμή της· Κίρκη του 10ου αιώνα, δεν μετέβαλε σε χοίρους εκείνους που την αγαπούσαν, αλλά σε σκλάβους, σε δούλους που έσκυβαν το κεφάλι μπροστά σε κάθε υποταγή της.
Λίγες και μία νύχτες
Το "Λίγες και μία νύχτες", με άξονα την ερωτική ιστορία που φωλιάζει στην καρδιά της αφήγησης, εξιστορεί μια περιπέτεια για το κυνήγι του πλούτου και την αναζήτηση της ευτυχίας. Το βιβλίο αναπλάθει μια μαγευτική συνοικία έξω από τα τείχη της Θεσσαλονίκης, αυτή των Εξοχών, που έσβησε για πάντα. Είναι ακόμη μια γραφή για τα σπίτια, φτωχικά και πλούσια, για το μέσα καιτο έξω τους, για τους τοίχους και τα έπιπλα όπου υφαίνονται οι ανάσες ζώντων και τεθνεώτων.
Άιντε πάλι...
Το βιβλίο "Άιντε πάλι...: Ξεριζώνεται ο ελληνισμός από την Πόλη (1958-1968)" αποτελεί χρονολογική συνέχεια του πρώτου βιβλίου της Αγλαΐας Κωνσταντινίδου-Κλουκίνα με τίτλο "Όπου λοιπόν...: Μια φορά κι έναν καιρό στην Πόλη (1948-1958)" και καταγράφει τις τραγικές περιπέτειες που έζησε ο ελληνισμός της Κωνσταντινούπολης με τις απελάσεις του 1964.
Όταν πάγωσε ο Βόσπορος
Κωνσταντινούπολη 1954. Ο Βόσπορος, ύστερα από είκοσι πέντε χρόνια, ζει και πάλι ένα σπάνιο φυσικό φαινόμενο. Η Μαύρη θάλασσα παγώνει όπως και το 1929, και τις βραδινές ώρες, κομμάτια πάγου αρχίζουν να κατακλύζουν τα στενά του. Η ταχεία αμαξοστοιχία Simplon-Orient-Express αναχωρεί για το Παρίσι. Κάποιοι από τους επιβάτες της είχαν βρεθεί και τότε στην ίδια αμαξοστοιχία, στη διαδρομή από το Παρίσι στην Κωνσταντινούπολη, παραμένοντας για μια εβδομάδα...
Μνήμες της Κωνσταντινούπολης
Ένα μυθιστόρημα-ποταμός, όπου τα πάθη των ανθρώπων συναντούν την ιστορία, όπου η περιπέτεια κλιμακώνεται μαζί με τη συγκίνηση, ένα μεγάλο σύγχρονο παραμύθι που ξεκινά απ' το Βυζάντιο και την Κωνσταντινούπολη και φτάνει μέχρι τη σημερινή μητρόπολη Ιστανμπούλ των μεγάλων αντιθέσεων, ένα λογοτεχνικό μπεστ σέλερ που έχει μαγέψει περισσότερους από 300.000 αναγνώστες στην Τουρκία...
ο γραφέας του παλατιού
Ήµουν ένας αχρείος που έζησε την εποχή των τυράννων. Ένας αχρείος που οι θεοί τον κατάντησαν δειλό. Ο πιο αξιολύπητος απ’ όλους τους αχρείους, ο πιο αποκρουστικός. Ένας ύπουλος παλατιανός γραφέας, που έτρεφε την καρδιά του µε κολακεία, το µυαλό του µε µίσος. Ένας διπρόσωπος άνθρωπος των τελετών, που ακολουθούσε πιστά τις εντολές του βασιλιά των Χάττι, κρύβοντας τον βαθύ του πόνο πίσω από µια µάσκα ευτυχίας πιο αδιαπέραστη κι απ’ ορείχαλκο, το...
Σερενάτα
Όλα ξεκινούν μια κρύα ημέρα του Φεβρουαρίου του 2001, όταν η Μάγια Ντουράν, τριάντα έξι ετών, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Πανεπιστημίου της Ιστανμπούλ, υποδέχεται στο αεροδρόμιο της πόλης τον γερμανικής καταγωγής Αμερικανό καθηγητή
Αντίο, γλυκιά πατρίδα
Η Οθωµανική Αυτοκρατορία έχει καταρρεύσει ενώ η νεαρή Δηµοκρατία προσπαθεί να ορθοποδήσει. Ένας άντρας βρίσκεται στο κέντρο όλης αυτής της αναταραχής.
Ταξίδι στη σκιά του Βυζαντίου
Την άνοιξη του 587 μ.Χ. δύο καλόγεροι, ο Ιωάννης Μόσχος και ο μαθητής του Σοφρώνιος ο Σοφιστής, ξεκίνησαν να διασχίσουν ολόκληρη την τότε βυζαντινή αυτοκρατορία, από τις ακτές του Βοσπόρου ως τους αμμόλοφους της Αιγύπτου. Σκοπός τους να συλλέξουν τη σοφία των μοναχών της ερήμου.
Το σπίτι της σιωπής
Ένα μυθιστόρημα γοητευτικό και μελαγχολικό, κλασικό και μοντέρνο, όπου ο Ορχάν Παμούκ βρίσκει αφορμή να μιλήσει με το δικό του τρόπο, ποιητικά και ρεαλιστικά μαζί, για τ' αγαπημένα του θέματα -την πατρίδα του και τον κόσμο, τις φιλοδοξίες και τις αυταπάτες των ανθρώπων, τα πανανθρώπινα όνειρα.
Το μαύρο βιβλίο
Μυθιστόρημα πολυσύνθετο, ερωτικό, ιστορικό, μυστηριακό, αστυνομικό, ακόμα και εγκυκλοπαιδικό, θα λέγαμε, με ασυνήθιστη δομή και γλώσσα, "μεταμοντέρνο", το χαρακτηρίζουν πολλοί, στην Τουρκία πουλήθηκε αμέσως σε 70.000 αντίτυπα και έχει ήδη μεταφραστεί σε δεκαπέντε γλώσσες.