Μνήμες της Σμύρνης
Η δολοφονία του σουλτάνου
Ένας άντρας που επί χρόνια περιµένει την ίδια γυναίκα. Ο Μουστάκ Σερχαζίν, ο τελευταίος απόγονος της οικογένειας Σερχαζίν. Μια ζωή που θυσιάστηκε σ’ έναν υπέροχο έρωτα. Και µία φιλόδοξη γυναίκα που αφιέρωσε τη ζωή της στην οθωµανική ιστορία.
Ανησυχία
Σε ένα πλαίσιο απολύτως επίκαιρο, ο Λιβανελί στο νέο του µυθιστόρηµα µας παρασύρει σε ένα ταξίδι στον χώρο και στον χρόνο της Μέσης Ανατολής, µέσα από τη σχέση του Χουσεΐν µε τη Μελεκνάζ, τους πρόσφυγες, την ιστορία των Γεζιντί, που οι ανιστόρητοι λένε ότι «λατρεύουν τον διάβολο». Το ταξίδι του Ιµπραήµ στη γενέτειρά του, το Μάρντιν, είναι ένα ταξίδι στη βία του πιο ανελέητου προσώπου της Μέσης Ανατολής, στον έρωτα και, ίσως, στην αυτογνωσία.
Αντίο, γλυκιά πατρίδα
Η Οθωµανική Αυτοκρατορία έχει καταρρεύσει ενώ η νεαρή Δηµοκρατία προσπαθεί να ορθοποδήσει. Ένας άντρας βρίσκεται στο κέντρο όλης αυτής της αναταραχής.
Το παιδί που μετρούσε τον κόσμο
«Ένα βαθύ και τρυφερό µυθιστόρηµα». Le Point «Ένα µυθιστόρηµα που ξεχωρίζει µε το πνεύµα, την ευαισθησία και την αισθητική και φιλοσοφική εµβρίθεια». Le Figaro Litteraire
Βιβλιοπωλεία
Νοσταλγικό αλλά και απομυθοποιητικό το βιβλίο είναι και κριτική του πολιτισμού και μαζί ταξιδιωτικό χρονικό.
Ο θρύλος του Ασλάν Καπλάν
Το φλογερό και μοιραίο ρομάντζο ανάμεσα σε έναν Τουρκαλβανό, παλικαρά, καρδιοκατακτητή και ιδιότυπο εκφραστή της λαϊκής δικαιοσύνης, και μια Ισπανοεβραία, πεντάμορφη τραγουδίστρια του καφέ- αμάν, διωγμένη από τους κόλπους της σεφαραδίτικης κοινότητας. Φωτιά πυρπολεί τις ψυχές και τα σώματα των δύο εραστών εγκλωβίζοντάς τους σ έναν στρόβιλο εκρηκτικού πάθους, ενώ την ίδια στιγμή την πόλη κατακαίει η μεγάλη πυρκαγιά.
Δυο κόσμοι
Κωνσταντινούπολη - Νέα Υόρκη. Δυο Κόσμοι. Ο ένας παλιός, μεγαλοπρεπής, θεμελιωτής της ιστο- ρίας. Ο άλλος νέος, λαμπερός, θιασώτης του σύγχρονου παγκόσμιου ιστορικού γίγνεσθαι. Ρωμιοί μετανάστες στα παρασκήνια του πολύβουου και πολύχρωμου πλήθους της ξενιτιάς. Άνθρω- ποι περήφανοι, αξιοπρεπείς, με το αγκάθι της νοσταλγίας αγκιστρωμένο στην καρδιά. Ιστορίες γεμάτες συναίσθημα και ζωντάνια. Ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα που σφύζει από χιού- μορ,...
Το κυνήγι της δικαίωσης
Το 1985, ο Παύλος Αργυρίου βρίσκεται δολοφονημένος στο σπίτι του. Και αφήνει ορφανό τον οχτάχρονο γιο του... Το 1995, ο Έρωτας, έχοντας ολοκληρώσει το σχολείο, αποφασίζει να περάσει μερικές ξέγνοιαστες μέρες μακριά από όλους, στις Σπέτσες. Μια επιλογή που, όπως θα αποδειχθεί, δεν ήταν ούτε τυχαία ούτε συμπτωματική. Μια επιλογή που ήταν μονόδρομος... Στις Σπέτσες ο δεκαοχτάχροονος νέος έρχεται αρκετά κοντά με την ξενοδόχο του, την Αντιγόνη.
Οτέλ Κονσταντινιγέ
Ο Ζουλί Λιβανελί επιχειρεί μια κατάδυση στα βάθη της Κωνσταντινούπολης, μιας πόλης πολλών χιλιετιών. Μιας πόλης που αλλάζει και ανακυκλώνεται, ενώ η βία την οποία στεγάζει, άγνωστο πώς, παραμένει ίδια...
Το σπίτι στον Βόσπορο
Όταν οι νέοι ιδιοκτήτες της επιβλητικής έπαυλης πάνω στον Βόσπορο διώχνουν τη γηραιά κυρία, τη Λεϋλά, την Κυρά, από το "παράσπιτο" που ήταν το σπίτι της, με τίτλους ιδιοκτησίας, επί εβδομήντα έξι συναπτά έτη, εκείνη μένει με τη βαλίτσα της πεισματικά απ' έξω αρνούμενη τη φιλοξενία που με αγάπη τής πρόσφεραν όλοι οι κάτοικοι της περιοχής...
Λίγες και μία νύχτες
Το "Λίγες και μία νύχτες", με άξονα την ερωτική ιστορία που φωλιάζει στην καρδιά της αφήγησης, εξιστορεί μια περιπέτεια για το κυνήγι του πλούτου και την αναζήτηση της ευτυχίας. Το βιβλίο αναπλάθει μια μαγευτική συνοικία έξω από τα τείχη της Θεσσαλονίκης, αυτή των Εξοχών, που έσβησε για πάντα. Είναι ακόμη μια γραφή για τα σπίτια, φτωχικά και πλούσια, για το μέσα καιτο έξω τους, για τους τοίχους και τα έπιπλα όπου υφαίνονται οι ανάσες ζώντων και τεθνεώτων.
Το κύλισμα
Το αμπέλι για το Βουρλιώτη δεν ήταν μονάχα το κτήμα του, το βιοποριστικό του επάγγελμα, η ζήση του. Ήταν βέβαια όλα αυτά, άλλα και κάτι άλλο πολύ σπουδαιότερο από αυτά. Ένα κομμάτι αληθινά από το «είναι» του, από την ψυχή του. Το αγαπούσε και το λαχταρούσε και το κανάκευε και το καμάρωνε σαν «παιδί» του.
Το άλλο ρούχο του φόβου
Αφηγήσεις καθημερινές, κάποτε σουρεαλιστικές, αποδίδονται με μια λογοτεχνική "μονοκοντυλιά" κι έναν ωμό, στα όρια του κυνικού, ρεαλισμό. Χαμένα όνειρα, ευσεβείς πόθοι, προκαταλήψεις, υποκρισία είναι μερικά από τα θέματα που αναδύονται από τις σελίδες της συλλογής, η οποία αποτελείται από τριάντα έξι αφηγηματικές μικρό-γραφίες. Ο συγγραφέας εξερευνώντας τις δυνατότητες της μικρής φόρμας αποτυπώνει πότε σε μια σύντομη παράγραφο κι άλλοτε σε εκτενέστερα...
κλικ δευτερολέπτων
50 μικρά πεζά, 50 κλικ δευτερολέπτων μέσα από τα οποία ο συγγραφέας επιχειρεί να μας μεταφέρει εικόνες, συναισθήματα, αλήθειες, μιας εποχής που τρέχει κι αλλάζει και να μας βάλει στη ζωή ανθρώπων που είτε την ακολουθούν είτε μένουν αγκιστρωμένοι στον δικό τους κόσμο.
Όνειρα στις φλόγες
Η Οθωμανική Αυτοκρατορία καταρρέει και ο θρόνος του αιμοσταγούς σουλτάνου Αμπντούλ Χαμίτ Β΄ τρίζει επικίνδυνα.Δύο ρωμαίικες αρχοντοοικογένειες, μια στην Πόλη και μία στη Σμύρνη, ζουν τις εξελίξεις αυτές και μαζί με όλο το ρωμαίικο ελπίζουν σε καλύτερες μέρες, αφού η διχασμένη και παραπαίουσα αυτοκρατορία, που τους δυνάστευε από αιώνες, γονατίζει και τα ιμάτιά της διανέμονται στους ισχυρούς της Δύσης.
Μικρές αστόλιστες ιστορίες
Εικόνες και στιγμιότυπα αποχαιρετισμού από μια περασμένη εποχή στην Πόλη.
Έγκλημα στον Ιανό
Μια μεταφράστρια, επηρεασμένη από την αστυνομική λογοτεχνία που υπηρετεί από καιρό, βλέπει παντού δολοφονίες. Ακόμα κι ένα ατυχές συμβάν το οποίο λαμβάνει χώρα στον Ιανό, εξελίσσεται γι’ αυτήν σε έμμονη ιδέα. Το τελευταίο μυθιστόρημα που μεταφράζει διαδραματίζεται σε ένα από τα νησιά της Προποντίδας, στην Κωνσταντινούπολη, και είναι αυτό που τροφοδοτεί τις εμμονές της και την οδηγεί σε αχαρτογράφητα για εκείνη μονοπάτια...
Η ανέραστη δεσποινίςκυρία Ερασμία
Schopenhauer: «Χωρίς την ύπαρξη της γυναίκας, η αρχή της ζωής μας θα ήταν αδύνατη, το μέσο στερημένο από ευχαρίστηση και ηδονή, το δε τέλος χωρίς παρηγοριά». Στο πέρασμα των χρόνων άλλαξε ο ρόλος της γυναίκας στην κοινωνία. Μπορεί οι νέες κοπέλες με τις σπουδές και την εργασία τους να απέκτησαν ελευθερία και ανεξαρτησία αλλά ήταν βαρύ το τίμημα. Η ζωή τους έγινε δύσκολη, η εύρεση του σωστού συντρόφου δυσκολότερη και η απόκτηση παιδιού δυσκολότατη.