Ο Έλληνας Βεζίρης
Ο ελληνικής καταγωγής Ιμπραήμ ανεβαίνει ραγδαία τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας, αποκτά πρωτοφανή εξουσία και γίνεται πρωταγωνιστής στη διπλωματική σκακιέρα της Ευρώπης.
Ο Ελληνικός μεσαίωνας
Το Βυζάντιο κατέχει µια παράδοξη θέση στην ιστοριογραφία. Σε σχέση µε την αργή συγκρότηση των δυτικών κοινωνιών και µε τον τουρκικό µουσουλµανικό κόσµο, το Βυζάντιο εµφανίζεται ως µια προέκταση της αρχαιότητας στην οποία βάζει τέλος η πτώση της Κωνσταντινούπολης το 1453.
Ο θείος Καρνίκ
Ο Αντάν (Αντρανίκ) Οζέρ γεννήθηκε και έζησε στην Κωνσταντινούπολη. Στα πεζογραφήματά του επικεντρώνεται συνήθως στους μικροαστούς Αρμένηδες της Κωνσταντινούπολης, καταγράφοντας μεθοδικά τις αντιδράσεις τους σε απλά, συνηθισμένα επεισόδια της καθημερινότητας, αποφεύγοντας τις απευθείας περιγραφές των χαρακτήρων. Τα διηγήματά του συνθέτουν ένα λεπτοδουλεμένο ψηφιδωτό της μεταπολεμικής Αρμένικης κοινότητας της Πόλης.
Ο θρύλος του Ασλάν Καπλάν
Το φλογερό και μοιραίο ρομάντζο ανάμεσα σε έναν Τουρκαλβανό, παλικαρά, καρδιοκατακτητή και ιδιότυπο εκφραστή της λαϊκής δικαιοσύνης, και μια Ισπανοεβραία, πεντάμορφη τραγουδίστρια του καφέ- αμάν, διωγμένη από τους κόλπους της σεφαραδίτικης κοινότητας. Φωτιά πυρπολεί τις ψυχές και τα σώματα των δύο εραστών εγκλωβίζοντάς τους σ έναν στρόβιλο εκρηκτικού πάθους, ενώ την ίδια στιγμή την πόλη κατακαίει η μεγάλη πυρκαγιά.
Ο Ισαάκιος και οι άλλοι
Ισαάκιος Κομνηνός, Ριχάρδος ο Λεοντόκαρδος, Φρειδερίκος Β΄ καθώς και πρόσωπα της ελάσσονος ιστορίας που άφησαν όμως το δικό τους σημάδι παρουσιάζονται με γλαφυρότητα και συναρπαστική αφήγηση στο βιβλίο που μας ταξιδεύει στην Κύπρο, στην Αρμενία, στην Ιερουσαλήμ των σταυροφόρων, στη Δυτική Ευρώπη αλλά και στη Βυζαντινή και την Οθωμανική Κωνσταντινούπολη.
Ο Ισλαμιστικός φοίνικας
. Στο βιβλίο αυτό, η Loretta Napoleoni, ειδήμων σε ζητήματα τρομοκρατίας, μας οδηγεί πέρα από τους τίτλους των εφημερίδων που παρουσιάζουν το Ισλαμικό Κράτος σαν μια βίαιη συμμορία που κερδίζει διαρκώς έδαφος - και αναλύει το πως η φανατική αυτή ισλαμική οργάνωση προτείνει ένα καινούριο μοντέλο οικοδόμησης έθνους.
Ο κήπος με τα μυστικά
Mια οικογενειακή τραγωδία οδηγεί την Iωάννα στην Aμερική. Aποφασισμένη να ξεφύγει από το παρελθόν που την πληγώνει σπουδάζει Iστορία Tέχνης και ερωτεύεται τον καθηγητή της στο Πανεπιστήμιο της Nέας Yόρκης.
Ο ΚΥΝΗΓΟΣ ΤΗΣ ΚΙΛΙΚΙΑΣ
Ο Μίλτης Αγιάνογλου, ο ήρωας αυτού του βιβλίου, θα μπορούσε να είναι ένας πολύ τυχερός άνθρωπος. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην πλούσια και μακάρια Κιλικία και η οικογένειά του ήταν από τις πιο πλούσιες του μεγάλου λιμανιού της Μερσίνας. Η φύση τον προίκισε με ικανότητες και προπάντων με ομορφιά. Οι γονείς του φρόντισαν για τη μόρφωση και την κοινωνική του προβολή. Τα εφόδια αυτά του επιτρέψανε να γίνει γρήγορα το ίνδαλμα της χρυσής νεολαίας της Μερσίνας των...
Ο Μεγάλος αποχαιρετισμός
Η χαρά και η πίκρα, η γεύση της ελευθερίας και του χωρισμού, η αναμονή και η νοσταλγία, η ελπίδα και η απογοήτευση, το άμετρο θάρροσ αλλά και ο φόβος, η ανθρωπιά και η πίστη, όλα υπάρχουν σ'αυτό το δυνατό μυθιστόρημα.
Ο μεγάλος σοφός
«Εγώ, ο Θεόδωρος, ένας μαθητευόμενος μοναχός, ένας υπάκουος αντιγραφέας, γέννημα της Πόλης, έφυγα κυνηγημένος απ' τον τόπο μου λίγο πριν πέσει στα χέρια των Οθωμανών, ζωσμένος εννιά χειρόγραφα. Εννιά θησαυρούς που φύλαξα με κίνδυνο της ζωής μου.
Ο μετασχηματισμός της Τουρκίας
Δεν πρόκειται για μια ακόμα συγκριτική μελέτη στην οποία το παρόν που ορίζεται από το κυβερνών Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΚΔΑ) αναμετριέται με το κεμαλικό παρελθόν.
Ο Μυρεψός
Με φόντο την Κωνσταντινούπολη στα πρώτα χρόνια της βασιλείας του Ηράκλειου, οι έρευνες του Ζήνωνα εναλλάσσονται με τα γεγονότα του παρελθόντος, αποκαλύπτοντας με το σταδιακό ξεδίπλωμα της αλήθειας τα πάθη, τις αδυναμίες αλλά και τις αξίες που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους.
Ο νονός μου ο Καλόγερος
-Αφήστε τη σε μας, είπαν οι καλοί Τούρκοι γείτονες στους γονείς της, κι όταν ηρεμήσουν τα πράγματα, έρχεστε να την πάρετε. Κανείς όμως δεν τη αναζήτησε ποτέ κι ήταν πια 65 χρονών, παντρεμένη με τέσσερα παιδιά. Και για να ξορκίσει το όνειρό της, μας μουρμούρισε με πόνο:
Ο νοσταλγός της Πόλης
Τιμητική θέση στο εικονοστάσι των αγίων της δημοσιογραφίας, έχει ο Παύλος Παλαιολόγος, μαζί με άλλους κορυφαίους συναδέλφους, που καταξίωσαν την ελληνική δημοσιογραφία και θα έπρεπε να είναι ες αιεί παράδειγμα.
Ο Στέφανος
Διηγήματα που αφηγούνται στιγμιότυπα από τη ζωή ενός παιδιού, του Στέφανου, ηλικίας οκτώ έως δώδεκα χρονών. Διηγήματα που καταγράφουν πώς βλέπει ένα παιδί στην ηλικία αυτή, εμάς τους μεγάλους, πώς κρίνει τις πράξεις μας αλλά και τα γεγονότα που συμβαίνουν στον περίγυρό του.
Ο Τζεβντέτ μπέη και οι γιοί του
Το μυθιστόρημα καλύπτει τη ζωή τριών γενιών μιας οικογένειας από τις αρχές του αιώνα, τα τελευταία χρόνια της βασιλείας του σουλτάνου Αμπντουλχαμίτ, μέχρι τις μέρες μας.
Ο τριανταφυλλόκηπος
Είμαι ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΚΗΠΟΣ και γεννήθηκα μέσα από την ιστορία της Μέλιας και του Παρς… Βρέθηκα μάρτυρας της ιστορίας αυτής του πόνου, της αγάπης και του έρωτα που παίδεψε τρεις γενεές. Αλλά μάρτυρας και του ευτυχισμένου τέλους συνένωσης κι εξιλέωσης των απογόνων τους… Χαίρομαι που υπήρξα και θα υπάρχω εσαεί, σύμβολο της ομορφιάς και της τελειότητας, της αιώνιας αγάπης, του πάθους και του ρομαντισμού, της πολυτέλειας και του αισθησιασμού, χαρίζοντας...
Ο Τσακιτζής
Ο Τσακιτζής (Τσακίρτζαλη Μεχμέτ Εφέ) είναι ο πιο φημισμένος λησταντάρτης της Ανατολής των αρχών του αιώνα μας. Η ανταρσία του εναντίον της οθωμανικής εξουσίας, η ζωηρή δράση του εναντίον της πλουτοκρατίας και η ευεργετική στάση του απέναντι στα λαϊκά στρώματα τον ανέδειξαν σε θρυλικό λαϊκό ήρωα.
Ο χαρταετός της Σμύρνης
Στο Άμστερνταμ γίνεται μια ληστεία. Και μια ηλικιωμένη γυναίκα προσφέρει τη συμπαράστασή της σε δύο φοβισμένους τουρίστες.
ο Χρονογράφος
Στη βιβλιογραφία αναφέρεται ότι: "το πιο πλατιά διαδεδομένο χρονικό στους τελευταίους αιώνες της Τουρκοκρατίας, ήταν το λεγόμενον Βιβλίον ιστορικόν, το οποίο αποδιδόταν [...] στον Δωρόθεο, ανύπαρκτο μητροπολίτη Μονεμβασίας. Δημοσιευμένο για πρώτη φορά στα 1631, το κείμενο ανατυπώθηκε τουλάχιστον είκοσι τέσσερις φορές μέχρι το 1818". Σύμφωνα, όμως, με τον Τριαντ. Σκλαβενίτη (Μνήμων 1980-81), ο Χρονογράφος, όπως επίσης λέγονταν η ιστορική αυτή χρονογραφία,...